Skip to main content Skip to footer

El-guitar

Til el-guitar tages der specifikt udgangspunkt i dine musikalske ønsker, drømme og behov - du bliver mødt, hvor du end er i din musikalske udvikling.

I undervisningen arbejdes der bl.a. med teknik, frasering, rytmik og improvisation.

Du vil få mulighed for at deltage i bl.a. rocksammenspil.

I løbet af sæsonen, vil du få mulighed for sammen med andre at skrive og indspille jeres eget nummer.

Alder
Du kan starte til el-guitar, fra du er 8 år.

Underviser
Fredrik Rejle

Undervisningsdag
Mandag

Tidspunkt for undervisningen
Vi forsøger så vidt muligt at give alle elever undervisning, inden for det tidsrum, I ønsker på den/ de mulige undervisningsdage.
Du vil blive kontaktet af kulturskolen i august, så vi kan høre, hvilket tidsrum du/dit barn kan komme på de mulige undervisningsdage - det nøjagtige tidspunkt for undervisningen fastlægges efterfølgende af underviserne.

Øvning
Når du skal lære et instrument, så bliver det sjovest, hvis du øver dig lidt hver dag.