Violin

Når du spiller violin, kan du lære at spille alle slags musik: klassisk, pop, rock, jazz, folkemusik, ja, alt hvad der findes, og lidt til.

Du lærer selve det at spille på instrumentet hos din egen lærer, og meget hurtigt kommer du til også at spille i vores strygerorkester sammen med de andre elever. Det er især her, at vi spiller meget forskellig slags musik.

Du kan også vælge at spille bratsch. Det er en "violin" med en lidt dybere og meget smuk klang.

Alder
Du kan starte på violin, fra du er 6 år (i visse tilfælde kan man starte tidligere – ring til kontoret).
Hvis du er under 7 år, er det vigtigt, at der kan være en forældre med i undervisningen.

Undervisere

Undervisningsdage
Mandag og onsdag

Tidspunkt for undervisningen
Vi forsøger så vidt muligt at give alle elever undervisning, inden for det tidsrum, I ønsker på den/ de mulige undervisningsdage.
Du vil blive kontaktet af kulturskolen i august, så vi kan høre, hvilket tidsrum du/dit barn kan komme på de mulige undervisningsdage - det nøjagtige tidspunkt for undervisningen fastlægges efterfølgende af underviserne.

Øvning
Når du skal lære et instrument, så bliver det sjovest, hvis du øver dig lidt hver dag.

Se præsentationsvideo af undervisningenSe præsentationsvideo af undervisningen