Queralt Colom

I øjeblikket studerer Queralt på solistuddannelsen i Odense på Syddansk Musikkonservatorium. Hun har en bachelor fra ESMUC (Musikkonservatorium i Barcelona) i klassisk cello og er kandidat i musikpædagogik fra det Jyske Musikkonservatorium i Århus.

Hun har arbejdet som musik- og cellolærer i Catalonien, og nu arbejder hun på Ishøj Kulturskole og på Køge Musikskole. Queralt har spillet i forskellige orkestre i Danmark og Spanien og har også spillet mange koncerter i de nordiske lande og i Spanien med kammermusikgrupper.

“Jeg har en passion for at arbejde med elever i alle aldre og niveauer. Jeg er vant til at tilpasse undervisningen til individuelle behov og skabe en positiv og støttende atmosfære. Min tilgang til undervisning fokuserer på at opbygge solide tekniske færdigheder, udvikle musikalsk forståelse og fremme elevens kreativitet og udtryk.”

Kontakt:

Email: 51222@ishoj.dk