Martin Haumann

Kandidat fra det Jydske Musikkonservatorium i trommesæt og 'sang spil og bevægelse'.

Martin har som pædagog og musiker en unik blanding af uddannelsesmæssige kvalifikationer og erfaringer og har et stort kendskab til både pop, rock og metal-genrerne. Han har været en del af den danske scene igennem mange år og har spillet utallige Europa-turnéer med bands som Myrkur, Afsky, Timechild, Mercenary og mange andre. Han har desuden været klassisk slagtøjsspiller i Søværnets Tamburkorps i 7 år, inden han blev underviser på Ishøj Kulturskole.

"Hos mig får du nærværende undervisning, et skræddersyet forløb og en masse musikglæde for elever i alle aldre.
Lige meget hvor langt du er i din musikalske rejse, er der altid mange veje ind til din musikalitet - og vi finder vejen sammen."

Kontakt:

E-mail: 51315@ishoj.dk