Kulturskolen tilbyder samarbejde med de enkelte folkeskoler

Kulturskolen tilbyder i samarbejde med folkeskolerne både lange og korte forløb, samt enkelttimer. Vi skræddersyr forløbene, så de passer til den enkelte klasse. Vi har fokus på, at hvert forløb opfylder en række af færdigheds- og vidensmålene inden for de forskellige kompetenceområder.

Undervisningen foregår i folkeskolen eller på kulturskolen.

Der er mulighed for at tilkøbe bl.a. band-, blæser- og strygerprojekter & danse- og dramaprojekter for alle klassetrin.

Desuden tilrettelægges f.eks. dansematematik for alle klassetrin og eksamensforberedende dans for 9. klasserne. Vores billedskole byder indenfor til inspiration og kreative processer.

Få inspiration i vores katalog  2023/2024 eller kontakt kulturskoleleder Anna Daub Svanholt på tlf.: 2078 9965 for nærmere information.

Inspirationskatalog

Download vores inspirationskatalog for 2023-24